trening mięśni pochwy

Jagoda Borowska

Mięśnie Kegla można wyćwiczyć

Mięśnie Kegla można wyćwiczyć

Ćwiczenie mięśni Kegla nie zapewni ci płaskiego brzucha ani jędrnej pupy. Ale może ci dać zdrowy kręgosłup, szczelny pęcherz i lepsze orgazmy

Kulki gejszy - ćwicz na zdrowie!

Silne mięśnie Kegla, czyli wyściełające dno miednicy to same korzyści. Wprowadź w życie plan treningowy i ciesz się zdrowiem i seksem.

5 ćwiczeń, które pomogą osiągnąć orgazm

Czy namiętny seks zakończony orgazmem może zastąpić trening na siłowni? I odwrotnie: czy trening może zastąpić orgazm?

Urodziłaś, odpocznij

Urodziłaś, odpocznij

położna wkłada palec do pochwy i sprawdza, jak mocno pacjentka zaciska. Tak, w ten sposób sprawdza kondycję mięśni krocza. Gdy mięśnie są wiotkie, osłabione, nie reagują, położna kwalifikuje ją do rehabilitacji. W Polsce to pieśń przyszłości. Na studiach położniczych nie ma zajęć z rehabilitacji mięśni

Kobieca ejakulacja - fontanna rozkoszy

Kobieca ejakulacja - fontanna rozkoszy

minerałów. Jego wyrzut może zdarzyć się samoistnie lub zostać sprowokowany świadomym rozkurczem mięśni dna miednicy. Ciśnienie, które przypomina parcie na pęcherz, wynika z nagromadzenia się płynu w gruczołach oraz wypełnienia krwią ciała gąbczastego wokół cewki moczowej. Żeńska ejakulacja nie występuje

Lepsza kondycja = lepszy seks

Lepsza kondycja = lepszy seks

naprzemiennym napinaniu i rozluźnianiu mięśni okolic pochwy i krocza. Nie są one trudne, trzeba tylko wiedzieć, o które mięśnie chodzi, i zabrać się do działania. Lekarze odradzają wykonywanie ćwiczeń podczas oddawania moczu, bo wtedy pęcherz nie zostanie opróżniony do końca, a to może doprowadzić do zapalenia

Kondycja a seks

Kondycja a seks

naprzemiennym napinaniu i rozluźnianiu mięśni okolic pochwy i krocza. Nie są one trudne, trzeba tylko wiedzieć, o które mięśnie chodzi, i zabrać się do działania. Lekarze odradzają wykonywanie ćwiczeń podczas oddawania moczu, bo wtedy pęcherz nie zostanie opróżniony do końca, a to może doprowadzić do zapalenia

Dlaczego warto się kochać?

Dlaczego warto się kochać?

. Warto pamiętać, że im więcej pozycji i pieszczot, tym trening jest bardziej efektywny. Regularne zbliżenia seksualne pomagają utrzymać także dobre napięcie mięśni pochwy. A jak powszechnie wiadomo, sprawne mięśnie pochwy to sposób na podniesienie przyjemności dla obojga partnerów.Buduje pewność siebie i

Kobietom do orgazmu wystarcza wyobraźnia

Kobietom do orgazmu wystarcza wyobraźnia

in Mexico. Prof. Whipple w latach 70. XX w. wykazała, że punkt G nie jest jedynie subiektywnym odczuciem, lecz najbardziej erogennym miejscem kobiecego ciała. Uczona wpadła na jego trop gdy uczyła kobiety w ciąży ćwiczeń mięśnia Kegla (polegających na zaciskaniu przez 8-10 sekund mięśni pochwy i

W poszukiwaniu wytrysku

W poszukiwaniu wytrysku

ejakulacji. Sundahl opisuje słynny wśród czytelniczek 'test banana'. Robiła go pani? Nie. Ale opis był frapujący. No właśnie. Sprawność mięśni pochwy można sprawdzać na wiele sposobów. Można o to po prostu poprosić znajomego ginekologa, który w trakcie badania poleci, żebyśmy ścisnęły pochwę

Ciało po ciąży - jak o nie dbać?

Ciało po ciąży - jak o nie dbać?

zainteresowaniem. Po treningu nie leje się ze mnie pot, za to czuję każdy mięsień. Wykonuję sześć-osiem ćwiczeń, większości z nich nie znałam. Kilogramy na razie nie lecą w dół jak szalone, ale za to pośladki są jędrniejsze, brzuch bardziej płaski i twardszy. Ciało po ciąży. Jak się pozbyć cellulitu? Oglądałam

Seks analny - intymność ekstremalna

Seks analny - intymność ekstremalna

mięśniami - napinanie i rozluźnianie mięśni odbytu ćwiczy też mięśnie dna miednicy, co może korzystnie wpływać na przebieg porodu, trzymanie moczu i kału oraz jakość stosunków seksualnych. Czyli jest odwrotnie, niż się powszechnie uważa. Ale istnieje zwiększone prawdopodobieństwo infekcji pochwy i cewki

Erotyczny trening - ćwicz mięśnie Kegla

Erotyczny trening - ćwicz mięśnie Kegla

IdentyfikacjaMięsień łonowo - guziczny, zwany także mięśniem Kegla otacza i podtrzymuje narządy płciowe, cewkę moczową i odbytnicę. Jak go zlokalizować? Gdy oddajesz mocz, spróbuj zatrzymać tą czynność w trakcie. Innym prostym sposobem identyfikacji tych mięśni jest włożenie dwóch palców do pochwy

I mieć wciąż 20 lat

I mieć wciąż 20 lat

RUSZAJ SIĘ JAK NAJWIĘCEJZ upływem czasu mięśnie tracą siłę i szybkość. Dzieje się tak, bo obecne w nich tzw. włókna szybkokurczliwe się degenerują i zanikają szybciej niż wolnokurczliwe. Przyczyn tego jest kilka, m.in. pogarszające się ukrwienie i mniejsza wydajność mitochondriów (zaopatrują one

Seks z happy endem

Seks z happy endem

ściskają nasze uda. Warto wiedzieć, że większą stymulację podczas stosunku uzyskamy wtedy, gdy potrafimy mocno zacisnąć pochwę, tj. gdy mamy silne tzw. mięśnie Kegla, czyli mięśnie dna miednicy. Powoduje to lepsze tarcie między ciałem kobiety a penisem partnera i zwiększa intensywność doznań.INTYMNE

Sekrety ewolucji kochania i swawolenia - część I

Sekrety ewolucji kochania i swawolenia - część I

najatrakcyjniejsze, obdarzane były przez samców-łowców największymi porcjami mięsa. Aby dostawać go dużo bez względu na fazę cyklu, samice "postanowiły" ukryć owulację. Słowem, samice utraciły ruję, handlując seksem na "mięsnym targu" prowadzonym przez samce.A gdyby tak owulacja u kobiet zaczęła

Trening

Trening sportowy – proces polegający na poddawaniu organizmu stopniowo rosnącym obciążeniom, w wyniku czego następuje adaptacja i wzrost poziomu poszczególnych cech motorycznych. Pojęcie treningu obejmuje także naukę nawyków ruchowych związanych z daną dyscypliną sportu. Poprzez odpowiedni

Trening Jacobsona

Trening Jacobsona to popularna nazwa techniki relaksacyjnej Progresywnego Relaksu Mięśni, której pomysłodawcą jest Edmund Jacobson.Technika ta zakłada, że stany napięcia manifestują się przez kompulsywne myślenie o życiu, tzn. traktowanie większości spraw jako zmuszających do działania. Trening

Trening w zawieszeniu

mocowanie).Trening w zawieszeniu jest treningiem całego ciała, gdyż zawsze angażuje wiele grup mięśniowych (nie jest możliwe całkowite wyizolowanie i ćwiczenie tylko jednej grupy mięśniowej). Największą korzyścią treningu w zawieszeniu jest pobudzanie do pracy mięśni stabilizujących. Powoduje to znaczne

Pliometryka

Pliometryka to rodzaj treningu nastawiony na poprawę szybkości i mocy ruchów oraz poprawę funkcji układu nerwowego głównie pod kątem poprawy szybkości reakcji mięśni.Trening pliometryczny, w którym mięsień jest napinany, a następnie skurczony w szybkich sekwencjach ruchowych wykorzystuje siłę

Chwytotablica

się w postaci odlewu z żywicy epoksydowej z dodatkiem piasku (techniką podobną do używanej przy produkcji chwytów wspinaczkowych przeznaczonych na sztuczne ścianki) lub, rzadziej, z drewna. TreningTrening polega na przytrzymywaniu się palcami chwytów pod częściowym lub pełnym (w zwisie swobodnym) ciężarem ciała

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.