czy czekolada gorzka tuczy

Martyna Szydłowska-Adamiuk

Jedzenie na poprawę nastroju

Jedzenie na poprawę nastroju

Mniej słońca, więcej chłodnych podmuchów wiatru... To może pogorszyć nastrój, ale na szczęście mamy tajną broń - pyszności, które pomogą walczyć z jesiennym spadkiem formy.

Indeks glikemiczny stoi za przybieraniem na wadze

Indeks glikemiczny sprawia, że liczenie kalorii schodzi na dalszy plan. To właśnie produkty o wysokim indeksie glikemicznym są odpowiedzialne za oponkę na brzuchu i ochotę na słodycze. Zobacz, czym jest indeks glikemiczny, od czego zależy i sprawdź listę produktów o niskim, średnim i wysokim indeksie glikemicznym.

Dieta plaż południa na podstawie diety South Beach

Dieta plaż południa na podstawie diety South Beach

dobrze oswoić się z dietą. Wzbogacamy ją o nowe produkty. Wolno nam jeść owoce, nabiał i produkty zbożowe. Dozwolony jest również budyń, gorzka czekolada, czerwone wino, niełuskany ryż, makaron, dynia, groch. Tracimy od 0,5 do 1 kg tygodniowo.Etap trzeci. Pełne zaufanieTwórcy tej diety wychodzą z

Bajeczny smak czekolady

Bajeczny smak czekolady

pieniędzy. Poprawia humor, ale tuczy Czekolada jest bardzo kaloryczna - stugramowa tabliczka liczy około 600 kcal. Trudno doszukać się w tym smakołyku wyjątkowych wartości odżywczych - niewielkie ilości wapnia, magnezu i żelaza, które zawiera, są trudno przyswajalne przez organizm. Smakołyk spożywany w

Sabotażysta na talerzu, czyli uważaj na to, co jesz

Sabotażysta na talerzu, czyli uważaj na to, co jesz

czekolada nie dość, że nie smakuje jak powinna, to ma więcej cukru niż zwykła. Zysk energetyczny jest niewielki (5-10 kcal na tabliczce), a strata na jakości - znaczna. Poza tym zwolnieni z wyrzutów sumienia zjemy tej czekolady więcej. O wiele lepiej wybrać czekoladę gorzką. Zawiera najwięcej tłuszczu

Czy kawa tuczy?

Czy kawa tuczy?

wizytą w cukierni. Dlatego ciasta zastąpmy niewielką ilością gorzkiej czekolady czy ciasteczkami zbożowymi. Czasami (np. raz w tygodniu) pozwólmy sobie jednak na odrobinę przyjemności i zjedzmy to co lubimy, powoli delektując się spożywanym przysmakiem. Zdrowe dodatki do kawy Dodatki, które nie tylko

Domowe cukierki

Domowe cukierki

pojemniku.330 g cukru200 ml mleka skondensowanego niesłodzonegoszczypta soli200 g gorzkiej czekolady100 g pianek marshmallowsZagotowujemy cukier, mleko i sól, co jakiś czas mieszając. Zdejmujemy garnek z ognia, dodajemy posiekaną czekoladę, szybko i dokładnie mieszamy, aż się rozpuści. Dorzucamy pokrojone

Słodkie, nie tuczą, a jak smakują!

żałować melonów, jabłek, jagód, malin. Szklankę naturalnego jogurtu bez dodatku cukru wymieszaj z łyżką kakao lub tartej, gorzkiej czekolady o dużej zawartości kakao. Taka przekąska to doskonały zastrzyk magnezu, a także solidna porcja białka i wapnia dla zdrowych kości i skuteczniejszego odchudzania.